دیتا گدرینگ یا جمع آوری اطلاعات سرنخ های فروش در نمایشگاه، یکی از اصول اساسی کار است. اینکه اطلاعات مخاطبان را جمع آوری، دسته بندی و در موقع صحیح از آن استفاده کنیم. اما هر شخصی که یکبار در نمایشگاه شرکت کرده باشد به خوبی می داند که کاربران به راحتی حاضر نیستند تا اطلاعات خود را به کسی دهند. شاید به دلیل احتمال ارسال پیام های تبلیغاتی زیاد، سو استفاده از اطلاعات و . باشد. اما هر چه که هست باید از این سد گذشت و اطلاعات را دریافت کرد. 

پر کردن فرم قدیمی ترین روش دریافت اطلاعات بود که امروزه خیلی از کاربران از آن سر باز می زنند. پیشنهاد ما به شما این است که از کیوسک های لمسی استفاده کنید

اجاره کیوسک لمسی قطعا راه حل ایده الی است. از این طریق هزینه های خود را به شدت کاهش داده اید و در عین حال از این محصول اعجاب انگیز نیز بهره مند شده اید.

برای اینکه بتوانید اطلاعات کابران در نمایشگاه را دریافت کنید باید کاری کنید تا خود شخص راغب شود تا اطلاعات خود را به شما دهد. ایجاد گیمیفیکیشن و تعاملی که می توانید با کیوسک های لمسی به وجود بیاورید قطعا در جای دیگر نمی توانید بیابید. به عنوان مثال ثبت اطلاعات برای امتحان کردن شانس، تخفیف در خرید اول و . گزینه هایی پیش و پا افتاده ای هستند که هنوز هم بسیار کاربرد دارند و هنوز هم اینگیجمنت بالایی ایجاد می کنند.

اجاره کیوسک لمسی کم هزینه، در عین حال پر بازده است. پربازده ترین حالت ممکن است. می توانید برای نمایشگاه یک یا چند کیوسک اجاره و تاثیر شگرف آن بر بازده نمایشگاه خود را مشاهده کنید


بهترین ها از همه چیز و همه جا اطلاعات ,کیوسک ,نمایشگاه ,لمسی ,های ,اجاره ,خود را ,در نمایشگاه ,اجاره کیوسک ,کیوسک لمسی ,را بهمنبع

کارتن لمینتی دیگر کافی نیست. خلاقیت را چاشنی کنید

مدیریت فضا - هزینه با کارتن آماده

اجاره کیوسک لمسی راه حلی برای جذب مخاطب در نمایشگاه ها

هویت بخشی به محصول با هولوگرام

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش قطعات لودر هیوندا بی بی نیوز قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس معرفی کالا فروشگاهی سختی گیر رزینی فال حافظ آنلاین تا رمان Taroman.iR | رمان عاشقانه،سایت رمان،دانلود رمان ارزان سرا الان بخر تحویل بگیر نیازمندیهای صنعت ساختمان