دیتا گدرینگ یا جمع آوری اطلاعات سرنخ های فروش در نمایشگاه، یکی از اصول اساسی کار است. اینکه اطلاعات مخاطبان را جمع آوری، دسته بندی و در موقع صحیح از آن استفاده کنیم. اما هر شخصی که یکبار در نمایشگاه شرکت کرده باشد به خوبی می داند که کاربران به راحتی حاضر نیستند تا اطلاعات خود را به کسی دهند. شاید به دلیل احتمال ارسال پیام های تبلیغاتی زیاد، سو استفاده از اطلاعات و . باشد. اما هر چه که هست باید از این سد گذشت و اطلاعات را دریافت کرد.
پر کردن فرم قدیمی ترین روش دریافت اطلاعات بود که امروزه خیلی از کاربران از آن سر باز می زنند. پیشنهاد ما به شما این است که از کیوسک های لمسی استفاده کنید
برای اینکه بتوانید اطلاعات کابران در نمایشگاه را دریافت کنید باید کاری کنید تا خود شخص راغب شود تا اطلاعات خود را به شما دهد. ایجاد گیمیفیکیشن و تعاملی که می توانید با کیوسک های لمسی به وجود بیاورید قطعا در جای دیگر نمی توانید بیابید. به عنوان مثال ثبت اطلاعات برای امتحان کردن شانس، تخفیف در خرید اول و . گزینه هایی پیش و پا افتاده ای هستند که هنوز هم بسیار کاربرد دارند و هنوز هم اینگیجمنت بالایی ایجاد می کنند.
اجاره کیوسک لمسی کم هزینه، در عین حال پر بازده است. پربازده ترین حالت ممکن است. می توانید برای نمایشگاه یک یا چند کیوسک اجاره و تاثیر شگرف آن بر بازده نمایشگاه خود را مشاهده کنید
کارتن لمینتی دیگر کافی نیست. خلاقیت را چاشنی کنید
مدیریت فضا - هزینه با کارتن آماده