امروزه بسته بندی ها بسیار متنوع شده اند و کمپانی ها برای جذب مشتریان با هم به رقابت می پردازند و هر کدام بسته بندی خود را بهبود می دهند. در گذشته شاید کمپانی ها به دو نوع بسته بندی کیفایت می کردند. یا
دیگر جلب نظ مخاطب به سادگی های گذشته نیست. خلاقیت حرف اول را میزند. ضمن اینکه باید محصول از کیفیت حداقلی برخوردار باشد، باید حتما متمایز از سایر از محصولات باشد تا بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.
این بسته بندی تاکید بر سبز بودن دارد و طرفداران محیط زیست را هدف قرار داده است. و خب قطعا برای آن سکمنت این بسته بندی بسیار خوب عمل می کند. هر چند این بسته بندی کارتن لمینتی نیست اما قطعا در حد خود بسیار خوب عمل خواهد کرد
کارتن لمینتی دیگر کافی نیست. خلاقیت را چاشنی کنید
مدیریت فضا - هزینه با کارتن آماده