امروزه بسته بندی ها بسیار متنوع شده اند و کمپانی ها برای جذب مشتریان با هم به رقابت می پردازند و هر کدام بسته بندی خود را بهبود می دهند. در گذشته شاید کمپانی ها به دو نوع بسته بندی کیفایت می کردند. یا کارتن لمینتی بود و یا کارتن قهوه ای. اما امروزه برای جلب توجه مشتری کارهای بسیاری انجام می دهند. از اضافه کردن طلاکوب، یو وی و برجسته گرفته تا انواع روکش های مات و براق و طرح دار. از دایره و مثلت و هشت ضلغی تا طرح های پیچیده و .

دیگر جلب نظ مخاطب به سادگی های گذشته نیست. خلاقیت حرف اول را میزند. ضمن اینکه باید محصول از کیفیت حداقلی برخوردار باشد، باید حتما متمایز از سایر از محصولات باشد تا بتواند نظر مخاطبان را جلب کند. 

این بسته بندی تاکید بر سبز بودن دارد و طرفداران محیط زیست را هدف قرار داده است. و خب قطعا برای آن سکمنت این بسته بندی بسیار خوب عمل می کند. هر چند این بسته بندی کارتن لمینتی نیست اما قطعا در حد خود بسیار خوب عمل خواهد کرد

کارتن لمینتی


بهترین ها از همه چیز و همه جا بسته ,بندی ,کارتن ,ها ,لمینتی ,های ,بسته بندی ,این بسته ,کارتن لمینتی ,یا کارتن ,خوب عملمنبع

کارتن لمینتی دیگر کافی نیست. خلاقیت را چاشنی کنید

مدیریت فضا - هزینه با کارتن آماده

اجاره کیوسک لمسی راه حلی برای جذب مخاطب در نمایشگاه ها

هویت بخشی به محصول با هولوگرام

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه معرفی اجناس ارزان هر روز بیا اجناس فوق العاده t.me/TheSunLand شرکت فروش درایر کمپرسور خدمات کامپیوتر در مشهد هر روز بیا خرید آنلاین لاستیک میشلن شرکت مکش و دهش hit class